miercuri, 8 ianuarie 2014

5 motive pentru care sa iubesti tenisii

Sunt o mare fana a tenisilor si am sa va spun si de ce. Probabil sunt printre singurii tip de pantofi care nu se demodeaza niciodata fiindca sunt prea multi tineri fete si baieti care ii iubesc. Asa ca atunci cand am de mers la un eveniment, la cursuri, in parc, la munte etccc imi iau tenisii si stiu ca vor fi confortabili oricate ore am de mers si voi fi fashion fara prea mari eforturi. Am vazut in acceasi incapere persoane cu tricouri rupte asortati cu tenisi sau domni foarte respectabili imbracati in stil french (pantaloni scurti, camasa, ochelari de soare si tenisi). Cu cat am calatorit mai mult si am ajuns la mai multe evenimente cu atat am vazut mai multi oameni care pur si simplu adora tenisii si ii asorteaza in cele mai traznite feluri, incat si cea mai banala tinuta arata in final trendy, cu clasa si de lux.
Eu pur si simplu iubesc tenisii si m-am gandit sa va zic 5 motive bune pentru care sa-i iubiti si voi:
tenisi-convers-pantofi-panza
1.Sunt confortabili
Tenisii sunt printre cei mai confortabili pantofi. Toata viata m-am intrebat cum au reusit sa faca un pantof atat de simplu la exterior si totusi atat de placuti la purtare in interior. Pot sa umblu si 10 ore intr-o pereche de tenisi si nu simt niciodata ca e cazul sa fac opriri, ca ma jeneaza sau ca imi fac bataturi.
2.Tenisii pot fi purtati de toata familia
Sa nu credeti ca exagerez dar bunica poarta tenisi cand merge in gradina. Tata are 2 perechi pentru pescuit. Surioara mea cea mica joaca sotron cu ei toata vara. Iar iubitul meu are peste 5 perechi. Cat despre mine, tenisii sunt pantofii care ma reprezinta cel mai bine si pe care reusesc sa-i port 10 luni dintr-un an. Tenisii au fost inventati cu mult timp inainte sa ma nasc eu si au reusit sa treaca peste multe generatii facand fericiti mii de oameni!
3.Tenisii pot fi personalizati
Iubesc arta si designul. Asa ca ma tratez de fashion transformand tenisii mei in opere de arta.  Imi place sa le aplic diverse tinte, modele, sa ii pictez, sa scriu pe ei, sa ma joc cu texturile, sa le creez noi modele. Totul se imbina perfect. Am tenisi casual, sport, pentru jeans, pentru rochii si fuste, cu talpa groasa sau cu talpa extrem de subtire, in diferite culori. Da asta e un motiv in plus pentru care iubesc tenisii, se gasesc in sute de nuante si culori.
4.Tenisii sunt ieftini
Am peste 10 perechi de tenisi si imi doresc sa ajung macar la 50. Asa cum alte femei fac colectie de pantofi cu tocuri eu fac colectie de tenisi. Uneori ma trezesc cumparand si 2-3 perechi fiindca la 100-200 ron pot gasi niste Conversi sau Lacoste la promotie! In timp ce alte femei dar cel putin dublu pe o pereche fashion de pantofi.
5.Tenisii se gasesc peste tot! Pot sa calatoresc in jurul lumii si tot stiu ca in orice oras pot sa imi cumpar o pereche noua! Nu mai vb de mii de magazine online care ii vand la super preturi!
convers-tenisi-idei-fashion
BONUS:Tenisii ii pot asorta la orice tinuta! Ok poate doar in rochie de gala nu pot sa ma duc cu tenisi dar in rest tenisii fac fata orelor de sport, zilelor incarcate la lucru sau in noptile de clubbing pana la rasarit! Pe plaja sau la munte! In orase…
Tenisii sunt perfecti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu