marți, 7 ianuarie 2014

Aplica regula 80/20 stilului tau

In ultimul timp am aplicat regula  80/20 in toate capitolele vietii mele pentru a maximiza rezulatatele si in acelasi timp pentru a minimiza timpul si energia pe care le consum.
Obisnuiam sa imi canalizez 80% din eforturile pe care le faceam pe lucruri care imi aduceau numai 20% din ceea ce imi doream cu adevarat. Ceea ce implica multa activitate si putine rezultate. Pentru cei care nu sunt familiari cu regula 80/20 (Principiul Pareto), aceasta spun e ca 80% dintre efecte provin din 20% din cauze.
Bineinteles, aceasta nu este o regula valabila in orice situatie, insa pentru mine este o regula grozava pentru ca ma ajuta sa ma concetrez pe actiunile cheie care imi vor aduce rezultatele dorite.
Cum se aplica aceasta regula in materie de stil
In continuare vreau sa va arat cum acest principiu te va ajuta sa arati relaxat si increzator, cu foarte putin efort.
Nu trebuie sa spargi o banca si sa consumi o gramada de timp ca sa arati bine. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa te concentrezi pe cei 20% care iti vor aduce 80% dintr-un look intr-adevar reusit. Poti arata fabulos si in haine ieftine daca ai imaginatie.
Iata cateva lucruri pe care le poti aplica imediat:


1.      Putina intretinere
80% din corpurile noastre sunt acoperite de haine, insa restul de 20% pot sa iti distruga stilul. Trebuie sa te concentrezi pe intretinere inainte de a a-ti face lista cu ce iti mai lipseste din dulap.
Dintii curati si o respiratie mentolata sunt imperios necesare. Noul tau costum de 1500 de euro nu inseamna nimic daca o dai in bara la capitolele anterior mentionate. Tunde-te la un salon cu reputatie. O coafura reusita iti poate schimba total fizionomia.
2.     
Doamnele iubesc pantofii, pantofii si bineinteles ... pantofii
Recent am aruncat o privire la toate perechile de pantofi din dulap. Am aruncat instantaneu pe acelea pe care nu le mai purtam, le-am curatat pe cele murdare si mi-am facut o lista cu incaltamintea de care am nevoie in urmatorul sezon.
Purtand pantofii mei proaspat lustruiti, am primit imediat complimente de la prieteni: “Ti-ai cumparat pantofi noi? Astia sunt super faini” sau “Esti intotdeauna asa ferchezuit, imi plac la nebunie pantofii tai!”
Cea mai simpla modalitate prin care poti sa te diferentiezi si sa arati ca ai stil ca barbat este prin pantofi. Investeste intr-o pereche grozava de pantofi si mentine-i super curati. 90% dintre tipi neglijeaza acest aspect. Deci de ce sa nu fii istet si sa punctezi la acest capitol?
3.      Condimenteaza tinuta cu accesoriile potrivite
Aproape nimeni nu va observa faptul ca porti aceeasi combinatie de camasa, cravata si pantaloni sau jeansi – daca schimbi mereu accesoriile.
Accesoriile sunt mai ieftine decat camasile, pantalonii etc., asa ca foloseste-le pentru a maximiza efectul combinatiilor vestimentare din garderoba ta, fara pic de efort.
4.      Ultimul lucru pe care il pui pe tine, primul observat!
Vremea de afara este din ce in ce mai rece, iar aceasta inseamna ca de cele mai multe ori prima impresie o va face o jacheta.
Asa ca daca trebuie sa faci shopping, cheltuieste-ti banii si timpul in mod inteligent, cautand o haina faina inainte de orice altceva.
Ultimul lucru pe care il imbraci, primul pe care ceilalti il observa!

80% dintre tipii care citesc acest articol, cel mai probabil vor retine 20% din informatie si din acest motiv ma opresc aici cu sfaturile. Concentreaza-te pe elementele cheie ale stilului tau si iti vei folosi timpul, banii si energia in mod inteligent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu